Zmiana usługodawcy i wyglądu. Aktualny adres to:


www.hardstylemission.cba.pl
lub
www.hardstylemission.xt.pl

Zapraszam!

czwartek, 29 kwietnia 2010

O nas: Hardstyle i My..

O nas: Hardstyle i My..

Witam, dzisiaj chciał bym poruszyć bardzo ważny temat, który ostatnie czasy nie daje mi spokoju.. A bynajmniej już na pewno po wczorajszych wiadomościach na jakimś niemieckim kanale (Nie powiem, jakim nie chce prymitywnie robić reklamy..) mniejsza o to.. Wczoraj wiadomości, bardzo mnie poruszyły, miałem już wyłączać telewizor gdy ujrzałem logo Q-Dance. Myślałem że pokażą jak ludzie bawili się na In-Qontrol.. a tu wielkie rozczarowanie. Nie chcę was zanudzać, także skrócę, pokazali "niby" jak to młodzież w naszym wieku balanguje na imprezach, jakie to rozboje, kradzieże, i bóg wie co jeszcze.. dla czego słowo "niby" wziąłem w cudzysłów? Ponieważ TO nawet nie były imprezy Q-Dance, tylko jakiś zmontowany materiał, lecz jak "twierdziła ta telewizja" to właśnie są tego typu imprezy. Że Hardstyle'owcy to straszni rozbójnicy, złodzieje itd. A ja z tego miejsca chciał bym powiedzieć że tak na prawdę NIE JEST. Ostatnie czasy coraz częściej udzielam się na naszej-klasie, i szczerze muszę powiedzieć że nigdy nie spotkałem się z chamstwem odnośnie Hardstyle'owców. Moim zdaniem to bardzo porządni i wspaniali ludzie, z tego miejsca chciał bym pozdrowic "Lady Diode <3",

Wyrazami Szczerego Szacunku - Cr3ativ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz