Zmiana usługodawcy i wyglądu. Aktualny adres to:


www.hardstylemission.cba.pl
lub
www.hardstylemission.xt.pl

Zapraszam!

niedziela, 21 marca 2010

Qlimax 2009 DVD Blu-Ray


Witajcie, już dawno nie pisałem o sobie, ale to chyba czas najwyższy. Wczoraj otrzymałem świeżutką paczuchę z Qlimax'em 2009 prosto ze strony Q-dance.nl Mimo że wydałem troszkę kasy, nie żałuję. Chociaż z przesyłką było trochę problemów, pewnie się zastanawiacie. "O czym ten ziomek nawija?, preżcież premiera była miesiąc temu!" Ale to prawda, zamówienie złożyłem 2 tygodnie temu, lecz dopiero wczoraj ją otrzymałem. Sam się zdziwiłem że otwierając drzwi, stoi w nich kurier. Na początku pomyślałem. "O co w tym wszystkim chodzi?, przecież nic nie chciałem". Gdy odebrałem i otworzyłem paczkę sam się zdziwiłem że wyskoczyła płytka z nowym Qlimax'em w wersji Blu-Ray. Przyznając szczerze już dawno o niej zapomniałem. Oczywiście nie aby mi nie zależało, tylko samo tak wyszło... Muszę przyznać że samo odpakowanie paczki i dobrania się do pudełka zajęło mi z grubsza, 10 min. Solidnie była spakowana. Do rzeczy. W środku była piękna ilustrowana książeczka o artystach, itp. I tak praktycznie nic nie skumałem, bo widocznie twórcom nie chciało się pisać po angielsku, tylko po niemiecku. A wielka szkoda. Sama płyta była wykonana o wiele lepiej, wkładając ją do odtwarzacza Blu-Ray. Ukazuje, się piękny wstęp, który wprowadza nas do Menu Głównego. I tu jest o wiele lepiej. Mamy dostęp do wyboru ponad 9 języków w tym naszego rodowego polskiego. Mamy do wyboru 4 opcje.

The Documentary - Opis i Historie wszystkich, Dj'ów występujących na Qlimaxie jak i oczywiście o MC Ruffianie. Czyli to mniej więcej książeczka tylko że w wersji elektronicznej o której napisałem już wcześniej. Jednak tutaj do wyboru mamy również kilka języków w tym nasz Polski.

The Trailer - Czyli to co już widzieliśmy wcześniej. Komercyjny Trailer Prezentujący Qlimax 2009 przed premierą.

Brennan Heart Live - Sam się zdziwiłem gdy to zobaczyłem, i sam do końca nie wiem o co chodzi. Pokazują kilka kawałków, jak gra Sam Brennan Live. Ogólnie polecam sobie oglądnąć jako wprowadzenie do Qlimaxa i zbytnio się na to nie napalać.

Qlimax Live - Tutaj mamy o wiele większy wybór przechodząc do tego menu możemy zobaczyć, cały set klikając Everything lub skakać po płycie wybierając naszego ulubieńca, oczywiście polecam tą pierwszą opcje i oglądnięcie jak to się mówi "Od Deski Do Deski"

W sumie za płytkę dałem 30 Euro. I nie żałuję. Na pewno było warto, wrażenia niesamowite, gdy ogląda się w jakości Full HD 1080 z dźwiękiem przestrzennym Dolby Surround Pro Digital 5.1, można się poczuć jakby na prawdę się tam było. I myślę że w tym roku otrzymałem od Q-dance wspaniały prezent, rok 2010 daje mi dużo do myślenia także..

Do Zobaczenia na Qlimaxie 2010!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz