Zmiana usługodawcy i wyglądu. Aktualny adres to:


www.hardstylemission.cba.pl
lub
www.hardstylemission.xt.pl

Zapraszam!

środa, 5 maja 2010

Kolejne wypociny "Późnym Wieczorem"

Kolejne wypociny "Późnym Wieczorem"

Witam, to znowu ja, tak wiem również się cieszę że was widzę. W sumie nie pisałem od kilku dni ponieważ nie było o czym, Q-Dance piszę tylko i wyłącznie o swoim 10'eciu, a przecież ile można w kółko to samo ciągnąć.. W związku z tym, newsy z oficjalnej strony Q-Dance sobie aktualnie odpuścimy, chyba że wydarzy się coś na prawdę ważnego. Także dzisiaj zajmiemy się troszkę moją skromną osobą i pomyślimy troszkę co się działo przez większa polowe tygodnia (licząc od soboty) Na wstępie chciał bym, wszystkim oświadczyć że Gostosa zrezygnowała z posadki Dj'a (czyt. wyrzucili.) Cóż za niezwykła strata, nie prawdaż? Była bardzo pięknie utalentowana ^^, Dla nas to nie strata, dla jej fanów wielki cios. Konta na Myspace, Facebook, Twitterze, jak i jej strona główna zniknęła. Jak to się mówi "Life is Brutal" Jedni mówią że zerwał z nią Headhunterz, kto wie.. "Niezbadane są ścieżki pana" A może znajdzie sobie teraz jakiegoś Scootera? Dobra, dobra zmieńmy temat, bo wyczuwam ciężką atmosferę. Hmm.. O czym to ja chciałem jeszcze wspomnieć? A tak! Prawdopodobnie pod koniec tygodnia ukaże się mój secik. <3
"The Last Train For Defqon.1" Zapewniam was jeśli uda mi się pogodzić pracę z muzyką (a uda na pewno) To set, ujrzy światło dzienne już pod koniec tygodnia. To tyle, chyba że coś sobie przypomnę w nocy, (A często mi się to zdarza, w czasie snu) dodam to na moją czarną karteczkę i opiszę to w następnym poście.

Pozdrawiam - Z wyrazami szacunku - Cr3ativ

PS. Jeśli masz jakiś pomysł, pytanie, lub po prostu chcesz mnie wkurzyć i utrudnić życie, a mam o tym napisać. Daj znać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz